SOLAR S/S 2016 PROSTE KROJE I STONOWANE KOLORY. SUROWA, NEUTRALNA PRZESTRZEŃ I MINIMALISTYCZNE TŁO. SUBTELNA URODA ANETY PAJĄK I MISTRZOWSKI KADR ADAMA PLUCIŃSKIEGO. TAKA JEST NAJNOWSZA WIOSENNO-LETNIA KAMPANIA MARKI SOLAR.
W najnowszej kampanii Solar S/S 2016 podziwiać można unikatowy sposób prezentacji zdjęć. Stylizacje z najnowszej kolekcji zestawione zostały ze zbliżeniami twarzy modelki, a dominujące kolorowe fotografie przełamano czarno-białymi zdjęciami. W tym sezonie zdecydowaliśmy się na odważniejsze zabiegi formalne. Obok klasycznych zdjęć sylwetek w kampanii pojawiają się czarno-białe portrety i kadry amerykańskie. Ta nowatorska kompozycja wydobywa głębię fotografii, a także podkreśla detale ubrań i urodę Anety – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.
Proste kroje i stonowana kolorystyka kolekcji, idealnie współgrają z subtelną urodą modelki. W połączeniu z tłem sesji - surową, neutralną przestrzenią, tworzą efekt przyjemnego, letniego orzeźwienia.
Twarzą kampanii została jedna z najlepszych modelek na świecie. Sesja dla Solar to pierwsza i na razie jedyna polska kampania modelki. Aneta Pająk ma na swoim koncie kampanię dla Gucci Cruise 2015, sesje dla marek Dior Makeup, Adidas by Stella McCartney, Topshop i H&M oraz pokazy dla topowych domów mody jak: Fendi, Moschino, Versace, Chloé i Chanel. Jej nazwisko widnieje w Top 50 – rankingu pięćdziesięciu najlepszych modelek prestiżowego portalu Models.com.
Sesja wizerunkowa promująca najnowszą kolekcję to efekt kontynuacji współpracy marki z cenionym fotografem - Adamem Plucińskim. W portfolio fotografa, oprócz sesji Solar F/W 15/16, znajdują się kampanie dla Levi’s, H&M i W. KRUK oraz zdjęcia dla magazynów „Harper’s Bazaar”, „Glamour”, „Twój Styl” i „Elle”. Podczas sesji w studio powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Kubę Bujasa, który na swoim koncie ma m.in. współpracę z Teatrem Syrena i marką La Mania.