KRÓLOWA POLSKICH SZOS POWRACA


 

PO 60 LATACH, SYRENA JEST NADAL JEDNĄ Z WIELKICH, KLASYCZNYCH,
EUROPEJSKICH MAREK SAMOCHODOWYCH. NADSZEDŁ CZAS,
ABY POLSKA MOGŁA PODZIELIĆ SIĘ Z TĄ MARKĄ Z RESZTĄ ŚWIATA.
CZY JEST LEPSZY SPOSÓB, NIŻ OFERUJĄC SAMOCHÓD WYŚCIGOWY?

Syrena to więcej niż marka. Nie jest ona produktem ubocznym ustroju PRL.
Jest legendą. Nowoczesny design auta inspirowany jest klasyczną  Syreną,
zaprojektowaną prawie 6 dekad temu. Marka Syrena - potocznie zwana
„Syrenką” jest najpopularniejszą polską marką. Po raz pierwszy
zaprezentowana została w 1955 roku. Do roku 1983 produkowana była
praktycznie w niezmienionej postaci. Piękna, czysta, subtelna linia i zmysłowy
kształt oryginalnej, pierwotnej wersji Syreny, sprawiły, że przetrwała ona próbę
czasu i dziś, jest być może znacznie bardziej atrakcyjnym i pożądanym
samochodem, niż kiedykolwiek wcześniej. Nowa AK Syrena Meluzyna będzie
autem z przednim napędem. Planowane jest zastosowanie silników trzy
i czterocylindrowych o różnej pojemności w zależności od poziomu wyposażenia.
Jednostka napędowa będzie ułożona poprzecznie z przodu. Nowa Syrena
Meluzyna S to wersja sportowa z napędem na cztery koła.Należy pamiętać,
że oryginalne Syreny wielokrotnie brały udział w rajdach samochodowych.

"Postawiliśmy na klasykę i elegancję, na piękno zewnętrzne, odkrywając
jednocześnie piękno wewnętrzne, piękno duszy, jakie ma to auto,
które zauroczy z pewnością każdego jej użytkownika. Nasza nowa wersja
Syreny wzorowana jest na oryginalnym projekcie samochodu i jest niemal
 odzwierciedleniem jej linii i stylistyki, zaprojektowana w taki sposób,
aby nawiązywała do swojego pierwowzoru” - wyjaśnia Arkadiusz Kamiński,
założyciel firmy AK Motor.

www.nowasyrena.pl