ORIGINS
COSMETICS


ZDROWA, NATURALNA I PEŁNA BLASKU
CERA? TAK! DZIĘKI WYSOKOWYDAJNYM,
NATURALNYM PRODUKTOM DO PIELĘGNACJI,
BAZUJĄCYM NA NATURALNYCH
SKŁADNIKACH. KOSMETYKI ORIGINS
DOSTĘPNE SĄ JUŻ W POLSCE. POLECAMY!

Misją marki Origins jest tworzenie produktów bazujących na naturalnych, roślinnych składnikach. Model sklepu, otwartego niedawno w warszawskiej
Galerii Mokotów, reprezentuje nowoczesne podejście do klienta, który wraz z przewodnikiem odkrywa świat składników produktów i uczestniczy
w podróży „od rośliny do formuły”. W uroczystym otwarciu wzięli udział przedstawiciele mediów oraz gwiazdy. Gości przywitali reprezentanci marki
Origins: Jean Alexandre Havard - Wiceprezes i Dyrektor Generalny, Gustaw Torling – Globalny Dyrektor Kreatywny, Pamela Hoffman – Wiceprezes
marki ds. Edukacji i Marta Markiewicz – Brand Manager marki Origins w Polsce.

„Origins to kosmetyki naturalne. Nie znaczy to, że są lepsze lub gorsze – są inne. To właśnie czyni naszą firmę wyjątkową i efektywną. Inspirujemy się
naturą, z której czerpiemy składniki z całego świata. Rocznie znajdujemy 600  składników, lecz wybieramy najlepsze i bazujemy tylko na 12. Odkrywamy
naturę i wykorzystujemy z niej to, co najlepsze. Nie chcemy, by nasi klienci myśleli tylko, że robią coś dobrego, bo używają tylko i wyłącznie naturalnych
kosmetyków. Chcemy również, aby czuli się dobrze i widzieli rezultaty ich działania. Wszystkie produkty przechodzą odpowiednie testy. Składniki, jakie
wykorzystujemy, są przebadane, a efekty są mierzalne i widoczne. 
W dzisiejszych czasach klienci są bardzo świadomi i wymagający. Co możemy im
obiecywać jako Origins? Dostaną od nas naturalne kosmetyki, bardzo bezpieczne i efektywne, które z pewnością ucieszą każdego kto je wypróbuje”
– mówi Jean-Alexandre Havard, wiceprezes i Międzynarodowy Dyrektor Generalny Origins i Ojon. „Pracuję od 16 lat w branży kosmetycznej i miałem
styczność z wieloma kosmetykami różnego typu. Co mogę powiedzieć? Origins jest wyjątkowe nie tylko ze względu na strukturę i zapach – jest inne,
w pełni naturalne i odpowiednie dla każdego typu skóry. Nawet dla najbardziej wrażliwej. Każdy znajdzie coś dla siebie."

Firma Origins powstała przy założeniu otwartej sprzedaży, zakupów
kosmetycznych bez barier.  W 2014 roku marka zaprezentowała pierwszy
interaktywny concept store oparty na modelu zakładającym odkrywanie,
by zaoferować klientom bardziej nowoczesne podejście i interesujące
doznania. Ten nowy sposób sprzedaży detalicznej pozwala zabrać klienta
w „podróż z przewodnikiem”, umożliwia odkrywanie i eksplorację. Klienci
mogą przetestować produkty zapewniające określone korzyści, co pozwala
przenieść opowieści o naturalnym pozyskiwaniu składników oraz
naukowym potwierdzeniu ich właściwości do prawdziwego życia w sposób
interaktywny. Nowy model skupia się na eksploracji i podróży do źródeł
wyjątkowych i specjalnych składników na całym świecie. Studia
i laboratorium, gdzie identyfikuje się, bada i formułuje najnowsze, wysoce
skuteczne innowacyjne produkty do pielęgnacji skóry. Konsumenci są
zaproszeni do wewnątrz w celu zbadania składników, mieszanek olejków
eterycznych i informacji o produkcie znalezionych w słoikach, by odkryć
 rygorystyczne testy i klinicznie potwierdzone rezultaty pielęgnacji skóry
dzięki formułom ze znakiem Origins. Jest to możliwe poprzez aktywne
uczestnictwo w podróży „od rośliny do formuły”. 

 

Półki sklepowe pokryte są fascynującymi historiami o odkryciach, dziedzictwie
i pochodzeniu rzadkich składników marki Origins. Przestrzeń ta mieści relikty
z podróży Badacza, takie jak białe panele ścienne, drewniane półki z odzysku,
antyczne znaki, pojemniki zrobione z walizek oraz antyczne słoje do zapraw. 
Od momentu powstania firmy w 1990 roku, przedstawiciele Origins przetrząsają
ziemię, aby odkryć najbardziej skuteczne rośliny i wykorzystują swoje składniki
o niezwykłej mocy, do tworzenia wysokowydajnych, naturalnych produktów
do pielęgnacji skóry. Proces ten pozwolił Origins zwrócić się do natury po
inspirację i do nauki po potwierdzenie. 
Rygorystyczny proces identyfikacji
składników firmy Origins zaczyna się na długo przed laboratorium. Po znalezieniu
tych niezwykłych składników, są one następnie testowane w Origins pod względem
bezpieczeństwa i skuteczności. Korzyści z ekstraktów roślinnych są analizowane
i badane, by zapewnić, że jedynie najczystsze i najbardziej skuteczne składniki są
wybierane dla celów testowych. Następnie Origins idzie o krok dalej, poprzez
izolowanie elementów o najsilniejszym działaniu i wykorzystuje udoskonalone,
oraz oczyszczone ekstrakty z najbardziej aktywnych składników.
 

Origins jest firmą, której społecznie świadome zaangażowanie w naszą planetę oraz jej mieszkańców jest częścią DNA marki. Poprzez programy recyklingowe Plant-A-Tree i „Return To Origins” Origins rozwija swoje zaangażowanie w tematykę dotyczącą naszej planety. Plant-A-Tree (Zasadź drzewo): W 2009 roku w ramach partnerstwa z organizacją American Forests realizującą program Global ReLeaf ™ Origins rozpoczęła kampanię Plant-A-Tree. Poprzez sadzenie drzew na całym świecie marka pomaga rekultywować obszary uszkodzone przez pożary, na których zniszczone zostało naturalne środowisko, pomaga także w oczyszczaniu powietrza i wody. Od momentu rozpoczęcia tej skutecznej kampanii Origins pomogła zrealizować globalne projekty zalesiania, przyczyniając się do zasadzenia ponad 500 tysięcy drzew na całym świecie. Ostatnio firma Origins wsparła ekosystemy leśne w okolicach meksykańskiego siedliska motyli monarchy oraz rewitalizację zanikających namorzyn na Filipinach, które zapewniają ochronę wybrzeża i stanowią źródło utrzymania dla społeczności lokalnych. Pierwszy w swoim rodzaju program recyklingu kosmetyków „Return to Origins”, rozpoczęty w 2009 roku, polega na przyjmowaniu wszelkich pustych opakowań po kosmetykach niezależnie od marki we wszystkich sklepach Origins, oraz w domach towarowych przy stoiskach Origins. Od początku programu marka zebrała około 11 tys. kg opakowań kosmetycznych.