INWESTYCJE
SZYTE NA MIARĘ


Salon Sprzedaży marki Profbud to prawdziwe dzieło sztuki – łączy w sobie
elementy artystyczne i design z nowoczesnymi technologiami
i najnowszymi trendami w zakresie kreowania doświadczenia zmysłowego gości. Powstanie tego punktu to spora innowacja – zazwyczaj biura sprzedaży firm deweloperskich mieszczą się w stawianych na budowie kontenerach. Profbud nie tylko zrealizował stacjonarny Salon, ale zadbał też o jakość jego wykonania – wnętrze zaprojektowane zostało przez światowej sławy designera Roberta Majkuta.

Skąd pomysł na powstanie Salonu Sprzedaży?

Bohdan Szułczyński: Profbud od zawsze dostarcza rozwiązania najwyższej
jakości, a priorytetem firmy jest ciągłe podwyższanie standardu oferowanych
inwestycji. Głównym celem powstania naszego nowego Salonu Sprzedaży jest
więc zaprezentowanie jakości, jaką dostarczymy w nowych inwestycjach:
osiedlach Awangarda i Dekada. Są to inwestycje premium, „szyte na miarę”.
Trzecia inwestycja prezentowana w naszym salonie, Osiedle Stella, będzie
unikatowym obiektem na terenie dzielnicy Bemowo. Już sama nazwa jest
nieprzypadkowa – Stella (łac. gwiazda) ma być „gwiazdą Bemowa”
i najwyższym budynkiem w dzielnicy. Poprzez Salon Sprzedaży chcieliśmy
zwizualizować naszym Klientom, z jaką jakością będą mogli się spotkać na
naszych osiedlach (chociażby w zakresie przestrzeni wspólnych). Wnętrze
Salonu w bezpośredni sposób nawiązuje do identyfikacji wizualnej marki
Profbud i uzupełnia wartości, jakimi się kierujemy. Kluczowe jest też to,
że chcieliśmy  zrobić coś nowego, coś unikalnego. Chcemy kreować
produkty i wyznaczać trendy. Klient zasługuje przecież na to, aby
w pięknym miejscu został jak najlepiej obsłużony. Jeśli chodzi o samo
usytuowanie Salonu Sprzedaży, także nie jest ono przypadkowe. Salon
znajduje się pomiędzy trzema inwestycjami, jakie będą w nim
sprzedawane: Awangarda, Dekada i Stella. Bliskość naszej siedziby też
ma znaczenie – Salon zrealizowany jest w tym samym obiekcie,
w którym w chwili obecnej swoje siedziby mają firmy Profbud
i MAL-BUD-1.

Dlaczego Salon został zrealizowany na tak wysokim poziomie: meble na zamówienie, indywidualny dobór zapachu i muzyki, itp.?

Kwestia zapachu ma duże znaczenie podczas zakupu mieszkania, wpływa na komfort podejmowania decyzji w danym momencie. Precyzyjny dobór materiałów na najwyższym poziomie ma natomiast pokazać to, w jakim kierunku chcemy podążać jako spółka. Także przy inwestycjach premium będziemy stosowali wiele nieszablonowych rozwiązań, aby nasi mieszkańcy, zapraszając do siebie gości, byli dumni, że żyją w tak pięknym otoczeniu. Profbud chce tworzyć przestrzeń do życia, a nie tylko do mieszkania. Na przykład na Osiedlu Awangarda planujemy stworzenie unikalnej przestrzeni wspólnej, ale na razie nie mogę powiedzieć, co to będzie –  ma to być niespodzianka dla naszych Klientów.

Co wpłynęło na decyzję o zaangażowaniu w projekt Roberta Majkuta?

Jako firma rozwijamy się bardzo dynamicznie, chcemy budować
najładniejsze, najbardziej funkcjonalne obiekty na terenie miasta
stołecznego Warszawy – i nie tylko. Chcąc tworzyć i kreować, musimy pracować
z najlepszymi, a taki jest Robert Majkut. Ciężko jest znaleźć tak dobrego
designera, który byłby w stanie dostarczyć nam produkt uszyty na miarę.
Oglądaliśmy wcześniej chyba wszystkie realizacje Roberta Majkuta. Część
udało się nawet zobaczyć na żywo. Dotychczasowe projekty Roberta bronią się
same, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę właśnie z nim.

Jakie cele, jakie założenia ma spełnić nowy Salon Sprzedaży?

Z jednej strony ma być dobrą przestrzenią sprzedaży mieszkań, z drugiej –
przyjazną przestrzenią pracy dla naszych pracowników. To są dwa podstawowe
cele, jakie wyznaczyliśmy. Poza tym Salon ma stanowić namacalny dowód
na to, że chcemy tworzyć
i kreować, a nie tylko budować. Profbud jako spółka
podejmuje decyzje o kolejnych inwestycjach
w bardzo przemyślany sposób.
Nie opieramy się tylko i wyłącznie na wynikach finansowych, chcemy
pozostawiać po sobie coś wartościowego i oryginalnego. Chcemy, żeby
mieszkańcy byli dumni, że mieszkają na naszych osiedlach, żeby nasze osiedla
były rozpoznawalne, chcemy nadać im jeden wspólny mianownik. Tym
wspólnym mianownikiem na pewno będą design i przestrzenie wspólne.

Profbud