COS S/S 2016 PROSTA, MINIMALISTYCZNA, SUBTELNA I INSPIROWANA ZMIENNYMI FORMAMI KRAJOBRAZU I NIEUJARZMIONYCH ŻYWIOŁÓW. NAJNOWSZA KAMPANIA MARKI COS TO DOSKONAŁE KROJE I HIPNOTYZUJĄCE ZDJĘCIA ZREALIZOWANE NA KALIFORNIJSKIEJ PUSTYNI.
Wiosenno-letnią kampanię marki COS sfotografował Karim Sadli. Ten francuski artysta współpracował z najważniejszymi magazynami modowymi oraz realizował kampanie dla takich marek jak Ermenegildo Zegna, Jil Sander, Isabel Marant, Diesel Black Gold czy Dior Homme. Nic więc dziwnego, że po raz kolejny został zaproszony do współpracy przy kampanii marki COS. Efekt jest hipnotyzujący. Nad stylizacjami czuwał Jonathan Kaye, angielski znawca modowy, doceniany wśród profesjonalistów.
Wiosenno-letnia kolekcja to stonowane, proste kroje. Minimalistyczne tło kampanii doskonale podkreśla swobodę poszczególnych elementów kolekcji. Pustynny wiatr i ciepłe barwy podkreślają wolność i ruch, współgrając ze sobą i subtelnie eksponując detale.