KOBIECA, NATURALNA. NIEZALEŻNA, STYLOWA. TAKA JEST KOBIETA CHLOE.
Brand History 1952: Chloe zostaje utworzona przez ciemną piękność z cygańską duszą - Egipcjankę urodzoną w Aleksandrii. Tworzy kreacje z najlepszych materiałów i nazywa je luxury prêt-à-porter. Rodzi się nowy styl łączący perfekcję i luksus Haute Couture z dostępnością prêt-à-porter. 1956: Aghion i jej partner biznesowy, Jacques Lenoir, planują pierwszą kolekcję w czasie śniadania w Café de Flore. Jest kobieca, ale także młodzieżowa i nowoczesna. Marka staje się popularna i przyciąga młode talenty w dziedzinie mody. 1966: Karl Lagerfeld dołącza jako główny projektant, a Chloe staje się najbardziej znana marką modową lat siedemdziesiątych. Jackie Kennedy, Brigitte Bardot, Maria Callas i Grace Kelly przybywają do butiku Chloe w Paryżu w poszukiwaniu luksusowych ubrań, delikatnych bluzek i długich spódnic. Marka określa styl pokolenia.
Dziś marką zarządza Klara Weight Keller, która z domem mody Chloe związana jest od ponad 6 lat. Chloé Ready-to-Wear to kolekcja dopracowana w każdym detalu, delikatna i elegancka. Są w niej płaszcze, marynarki, spodnie oraz charakterystyczne sukienki i bluzki. See by Chloé to kolekcja skierowana do kobiet pomiędzy 18., a 28. rokiem życia. Jest ekscentryczna, oryginalna, zabawna i zadziwiająca. W jej skład wchodzą torebki, które są brandowane. Chloe zawiera kostiumy, biżuterię, wyroby ze skóry, buty i ubrania dla dzieci. Sprzedawana jest na całym świecie w sieci 57 butików.
Dla Chloé Eau de Toilette delikatność jest symbolem ponadczasowej elegancji. Kompozycja oparta jest na absolucie z białej róży. Wokół niej został ułożony wyjątkowy bukiet, z bergamotką, która nadaje zapachowi osobliwości oraz świeży akcent w postaci fuzji magnolii i gardenii. Na koniec pąki białej róży, rozkwitające w kroplach porannej rosy, zostały zmieszane z aksamitnym piżmem, które nadało całej kompozycji niesamowitej miękkości.
Międzynarodowej sławy aktorka i modelka Dree Hemingway, która została twarzą zapachu Chloé Eau de Toilette, uosabia śmiałość ducha i naturalną kobiecość, tak charakterystyczne dla zapachów Chloé. Dree jest spontaniczna, a jej urok bierze się z wyjątkowego wyczucia elegancji i miejskiego szyku. Najnowsza kampania, stworzona przez utalentowany duet holenderskich fotografów Inez and Vinoodh ukazuje Dree taką, jaka jest naprawdę: autentyczną, delikatną, zmysłową. Czarno-białe fotografie nawiązują do kampanii reklamowej pierwszego zapachu Chloé Eau de Parfum, stworzonej przez Inez and Vinoodh ponad siedem lat temu. Urzekająco urocza, z rozpuszczonymi włosami i nagą skórą Dree doskonale wyraża nowoczesną kobiecość.
Flakon delikatny jak światło Inspiracją do jego stworzenia była charakterystyczna dla marki Chloé zwiewna, plisowana spódnica. Flakon jest zakończony płytką wykonaną z prawdziwego srebra oraz elegancką, białą wstążką, będąca uosobieniem głównej nuty zapachu – ponadczasowej, białej róży.