BOSS
THE SCENT


NIESPIESZNE, METODYCZNE, WZBUDZAJĄCE
NAPIĘCIE POD WPŁYWEM OCZEKIWANIA.
UWODZENIE WEDŁUG MARKI BOSS
TO PRAWDZIWA SZTUKA.

Mężczyzna Boss jest uwodzicielski na swój własny, niepowtarzalny sposób. Dobrze wie, że szept może być głośniejszy od krzyku. Uwodzi kobiety niespiesznie, z pasją i w wysublimowany sposób. Taka sztuka angażuje wszystkie zmysły. The Scent - nowy zapach ukazuje różne aspekty mężczyzny Boss. Składa hołd jego osobistym, a nie zawodowym osiągnięciom. Sukces tego mężczyzny uwidacznia się w jego zachowaniu, sposobie, w jaki się porusza, w mowie jego ciała, w kroju jego garnituru oraz otaczającej go aurze i zapachu.Boss The Scent zawiera ekskluzywne składniki rodem z Afryki. Owoc maninka ma moc afrodyzjaku, a jego aromat przypomina zapach marakui i rumu. Maninka budzi także skojarzenie z czymś głębszym
i przenikliwym: z porywem pragnień i przypływem wspomnień. Flakon The Scent ukazuje sugestywny bursztynowy płyn zapachu w srebrnej klatce, która więzi uwodzicielskiego ducha kompozycji, zanim uwolniona swoją dynamiczną moc. Twarzą nowych perfum został charyzmatyczny hollywoodzki aktor - Theo James. Aktor zasłynął rolami w hitach „Science fiction”, w trylogii „Niezgodna” oraz telewizyjnym serialu „Downton Abbey”.Theo jest uosobieniem uwodzicielskiego oblicza bohatera BOSS. Emanuje pewnością siebie i jest świadom - bez skrępowania - swojego uroku.

 

Spot reklamowy Boss The Scent zrealizował Darren Aronofsky - amerykański reżyser, autor scenariuszy filmowych oraz producent. Jest twórcą tak znakomitych filmów, jak „Requiem dla snu”, „Czarny łabędź” czy „Noe: wybrany przez Boga”. Jego spot reklamowy Boss The Scent stanowi hipnotyczną kreację opartą na zdjęciach skąpanych w ciepłym bursztynowym świetle. To pean na cześć skóry, zapachu i uwodzenia.